2022 m. kovo 7 d., pirmadienis

Bloko УКВ-1-2С (RIGA 110, SALUTS 001) perdarymas į FM diapazoną

 

Šis blokas buvo naudojamas gana plačiai. Radau jį imtuvuose RIGA- 110, RIGA-111,   SALUTS – 001, Aelita - 101 ir pan.   Konkrečiu atveju aprašau, kaip perderinau UKV bloką imtuve RIGA – 110.

 


        Noriu pažymėti, kad kiekvieno bloko suderinimas gali kiek skirtis. Reikia žiūrėti pagal esamą schemos  sistuaciją. Mano atveju, gavosi tiesiog idealiai. Dažnis išsidėstė per visą skalę, tai yra nuo pradžios iki pabaigos. Jautrumo lygis, net mane patį nustebino. Informacijos išeities šaltinį naudojau šį: NUORODA .  Gerbiu šio autoriaus dedamą informaciją. Teisinga, logiška ir gana informatyvu. Nežiūrint to, man teko konture L3 nuvynioti ne taip, kaip jis rašo 2, o 3 apvijas. Manau, kad tai kiekvieno konkretaus bloko niuansai. Parašiau taip, kaip dariau aš.

     Taigi, schema su atliekamais pakeitimais:



 

     Montažinė plokštė:

 



    Taigi, kas buvo daroma:

-          Išlituojamas kondensatorius C20. Varža R16 lieka niekur nepajungta.

-          Nuvyniojama po 3 pavijas nuo kiekvienos ritės viršaus (L2, L3, L4);

-          Paraleliai C11 ir C14 kondensatoriams prilitavau papildomai po 200pF. Gal geriau net būtu 220pF, nes gavosi jau visai be paklaidos. Tiesiog diapazonas 87,5 – 108 Mhz išsidėstė  „nuo – iki“;

-          C1 kondensatoriaus atjungiamas nuo L1 ritės ir prijungiamas prie C2 ir C3 bendro taško.

-          Derinamas FM blokas. Kaip tai daryti „paprastuoju būdu“ jau esu aprašęs savo bloge. O ir auksčiau duotoje nuorodoje puikiai apie tai išdėstyta.  Pas mane buvo derinama charakteriografo bei spektografo pagalba. Kadangi tikrai ne pas visus yra šie prietaisai, derinimo proceso neaprašinėsiu. Patikėkit, susiderino idealiai.

 

Visiems sėkmės,

LY5RJ, Jaugaro

 

 

 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą