2018 m. sausio 15 d., pirmadienis

ANTENŲ GRAFINIS ANALIZATORIUS


Pagal EU1KY



     Nors namuose yra ne vienas prietaisas antenų derinimui, nutariau pasigaminti dar vieną. Mane sudomino jis savo galimybėmis bei labai nedaug darbo reikalaujančia konstrukcija.

Labai detaliai apie jo pasigaminimą aprašė Justinas (LY2BOK) savo puslapyje. Nuoroda  ČIA. Manau, kad aš geriau tikrai nepapasakosiu.
Aprašysiu tik savo konstrukcinius įpatumus.
Pirmiausia, tai korpusas. Užsisakiau aš jį iš Lenkijos per internetinę DACPOL parduotuvę. Nuoroda  ČIA.


Atvežė per kelias dienas.
Dėžutė, kaip sakoma, tokia, kokios ir reikia. Tvirtinimo kiaurymės sutapo idealiai.
Sekantis įpatumas – tai maitinimo šaltinis. Aš iš internetinės parduotuvės „1a.lt“ nusipirkau akumuliatorinį įkroviklį (Power Bank). Pirkau Trust Power Bank Primo 5200mAh.



Kainavo jis man tik 7,84 EUR. O svarbiausia, viskas tilpo į anksčiau minėtą dėžutę. Net pašvietimo LED lemputė.




Dirba puikiai. Štai vienos iš mano antenų SWR grafikas.




         Apie anteninio analizatoriaus galimybes bei konstravimo įpatumus galite pasiskaityti:
-          Autoriaus puslapis: NUORODA
-          Justino (LY2BOK) puslapis: NUORODA
-          Valerijaus (YL2GL) puslapis:NUORODA
-          CQHAM.RU forumas: NUORODA
-          Wolfgango (DH1AKF) vedamas tobulinimų ir modernizavimo puslapis: NUORODA
-           
Nuostabus prietaisas. Jei pirkti firminį analogą, tai tektų išleisti ne vieną šimtą eurų. O čia ir kaina nedidelė ir savo gamintas daiktas suteikia daugiau džiaugsmo.  

Visiems sekmės

Rolandas, LY5RJ
JAUGARO


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą