2021 m. gegužės 3 d., pirmadienis

Reguliuojamas ateniuatorius

 



 Dar vienas mano darbelis. Kas užsiima aparatūros remontais bei derinimais be ateniuatoriaus procesas tiesiog neįmanomas. Labai neblogą sprendimo variantą pasiūlė Justinas (LY2BOK). Štai aš ir pasinaudojau jau jo pramintais keliais. Nuoroda į jo puslapį: NUORODA

Praktiškai visa informacija išdėstyta Justino. Pasiskaitykite. Aš tik schemą iš jo puslapio pradubliuosiu.



O dabar aprašysiu, kas yra kiek kitaip nei Justino siūlome variante. O gi tai, kad tai yra mano pirmasis darbas su CNC staklytėmis. Korpusas gavosi idealiai. O štai su užrašu, švelniai tariant, kiek nepataikiau. Bet, kaip pirmam blynui ir mano asmeniniam naudojimui, manau visai tiks. Iš esmės, pasiektu rezultatu likau labai patenkintas. Jei kas norės pakartoti, pateikiu ir brėžinių išklotines.  NUORODA

Pradžioje ketinau ir G kodus čia pateikti, bet pagalvojau, kad kitiems jie gali ir netikti. CNC staklės tai gali būti kitokios. O iš DWG brėžinio lengvai konvertuosit G kodo failus.

Liko tik foto informacija.

Išfezuoti elementai. (hi, dugną pamiršau bendrą foto įdėti)



 

Surinkta dėžutė


 

 

Jau su sulituotais elementais

 


Kaip ir visa informacija. 

Visiems sėkmės,

LY5RJ, Rolandas

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą