2016 m. spalio 3 d., pirmadienis

Impulsinis maitinimo blokas 13.8V iš kompiuterinio maitblokio


Sveiki kolegos,
 Suradau man įdomų aprašymą iš LY2BOK svetainės: http://www.qrz.lt/ly2bok/Konstrukcijos/Impulsinis%2025A/Impulsinis/IMPULSINIS.htm

Didelis AČIŪ jam už tiražuojamus jo nuveiktus darbus. Ten ir daugiau rasite įdomių jo darbelių. Aš jau ne vieną iš ten pasigaminau sau...
  Labai susidomėjau maitinimo bloko konstrukcija. O kaip ir gero maitinimo šaltinio reikėjo CB stotelei namuose. Nukeliavau į BMS saloną, ir, žinoma, nurodyto kompiuterinio maitinimo bloko pardavime neradau.
 Nusipirkau kitą - Inter-Tech firmos su jame jau esančiais PFC filtrais. Kainavo apie 80Lt. Perdaryti tikrai nesudėtinga. 12V gavosi greitai ir paprastai, o į korpusą tilpo ir 30 ampermetras ir automobilinis "cigarečių" lizdas. Ir įtampą pakeisti pavyko visai nesudėtingai.
    Chemos bloko neturiu, tačiau radau impulsinio maitinimo valdymo kontrolerio aprišimo scemą. Jo aprašymas:  http://www.rom.by/files/SD6109.pdf 
 


Taigi, siūlau ir kitiems pasigaminti gana galingą maitinimo bloką. 

Toliau tęsinys iš bendravimo forumo: http://www.cbforumas.lt  :

  Net malonu skaityti.... pasirodo visai reikalingą temą "pajudinau". Kviečiu visus vėl grįžti į mano pirmąją žinutę. Ten aš nurodžiau, kaip mūsų kolegą Justinas (LY2BOK) susidorojo su įtampos kėlimu. Na, atsiverskit jo puslapiuką. Net foto yra. Pas mane situacija kiek kitokia - kontroleris ne tas, ir ne ant 1 kojos įtampos daliklis... Čia ir vėl man padėjo Justinas (LY2BOK). Pasiūlė paliesti pirštu varželes apie kontolerį ir stebėti įtampos pokyčius išėjime. Žinokit, akurat, prie poros varželiu prilietus, pradėjo keistis išėjimo įtampa. Štai ir viskas. Liko tik pakoreguoti varžą. Kaip ir rašiau - dirba, "kaip daina".... tik automatinio suveikimo srovę norėtusi kiek pakelti... Tiesa,.... pirštą tai "su galva" kiškit, o tai ten ne vien tik žemos įtampos vaktšto. O tai mažai nepasirodys


Toliau tęsinys iš bendravimo forumo: http://www.cbforumas.lt   : 
  

Sveiki gerbiamieji,
ir vėl džiaugiuos temos aktyvumu...
Skaitome mano pirmą žinutę: 
"Nusipirkau kitą - Inter-Tech firmos su jame jau esančiais PFC filtrais".
Aš tikrai ne tas žmogus, kuris gali su jumis žiniomis elektronikoje susirungti , bet įdėmiai kitų pastabas ir pasiūlymus skaityti moku (pvz. LY2BOK). PFC  filtrai ir yra tas daiktas, su kuriuo galime ir be apkrovos impulsinį maitinimo bloką paleistiti. Na, gal aš čia ir ne visai teisingai pasakiau, bet man tos "trys stebūklingos raidės" labai padėjo... ir apsauga suvekia (na, gal kiek per anksti...
), ir blokelis pasileidžia be jokios išorinės apkrovos. Kas liečia senesnius impulsinius maitinimo blokus ir jų perdarymus - plačiai aprašyta rusų forumuose. Bet su jais darbelio.... Jei kam įdomu - visagalis internetas tikrai jums pagelbės...
Sekmės ieškojimų ir bandymų kelyje

JAUGARO

Sveiki visiems
Nutariau įdėti foto savo maitinimo bloko. Na, veikia jisai... aš laimingas... ir Jums linkiu to paties....
Taigi... Pirkau tokį:



Kaip sako Face:



Galas:

...tęsiu toliau. Vidus:

ir "prikabinta" varžikė:

Pagarbiai 
LY5RJ, Rolandas
(JAUGARO)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą