2016 m. spalio 3 d., pirmadienis

CB stotelė COMTRON IV



Į mano rankas papuolė stotelė COMMTRON IV. Sena, kaip gyvenimas. Bet veikia. Ir pasakyčiau, visai puikiai.

Taigi , pradedame nuo privalumų:
- Palyginus nedideli gabaritai;
- Galinio kaskado elementai randami  lietuviškoje „Lemonoje“. Ir kainos nesikandžioja. Taigi remontas paprastas ir pigus.
- Labai lengvai persiderina nuo „penketukų“ link „nuliukų“. Tam reikia tik papildomai įvesti paderinamą ritę. Aš suvyniojau taip apvijų 10 ant paderinamo ritės karkasėlio ir įlitavau. Karkasėlį suradau iš seno radijo imtuvo. Na, tas, kur reguliatorius ritės viršuje.  Schemą pridedu:


- Jautrumas stotelės pakankamas. Su Tiumenės sritimi ryšys praėjo puikiai.
- Atskirai prisijungia išorinis dinamikas ir galima dirbti kaip su ruporu. Tiesiog – transliuoji ne į stotelę, o į išorinį garsiakalbį. Na, kaip „policijos mašinoje“ .....  :)  :)  :)

Dabar apie trūkumus:
- Senas modelis ( na, man tai privalumas – aš jį remontuot galiu....)
- Nėra SSB. Čia jau klausimas kam ko reikia. Namuose man SSB reikia. Mašinoje niekada nesinaudojau...
- Nėra automatinio SQelch . Na, kaip tokių metų stotelėse, tai jų nelabai ir buvo. Tiesiog dažniau reikės pasukinėti SQelch rankenėlę. (Pavyzdžiui, namuose aš automatiniu SQelch‘u net nesinaudoju....)

Štai ir tiek. Šią, mano galva, visai gerą stotelę dabar galima įsigyti už 80 – 100 Lt. Ir kaina gera, ir kokybė puiki...

Rolandas  (LY5RJ)
JAUGARO

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą